herkese merhaba
dış takipli doktorum jimer hastanesinde doğum yaptırıyormuş ama hastane hakkında çok fazla olumsuz yorum okudum oda kapısına süs bile astırmadıkları,doğuma girmeden ücreti peşin aldıkları,bebekleri sürekli küveze koymaya çalıştıkları,yenidoğan aşıları topuk kanı gibi uygulamaları görülecek camlı alanlar değil kapalı kapılar ardında yaptıkları gibi,daha önceki doğumlarımı medicanada yapmıştım bu tarz durumlar yaşamadım.Yalnızca yenidoğan hemşirelerinden sürekli mama dayatması gördüm bunun dışında herhangi bir olumsuzluk yaşamadım.Doğumunda jimer hastanesini tercih edenler sizin nasıl deneyimleriniz oldu bu hastaneyi tavsiye eder misiniz ☺️