kubraydogdu ayy bilmiyorum ki, ya aslında annem anlatırdı genelde acı şeyler yediği zaman sizin anlattığımız bölgede pütür pütür hafif şişkin bişey oluyormuş yanma ve ağrı yapıyor bazen oturamiyoeum bile derdi, eğer aynı şeyden bahsediyorsak annem onu duşta sabun sürerek iyilestiriyordu