Benim öncesinde 2 düşüğüm var pıhtılaşma testimde 3 genim hetorozigot geldi faktor v leiden için özellikle hem genetik hem kadın doğum doktorum iğne kullancaksin dedi bu akşam kan verdim betam 11.80 geldi hemen başlamalı mıyım beklesem geç kalır mıyım ne yapılmalı