Merhabalar çevremde duyduğum olumsuz bir iki şeyi danışmak istiyorum, ikinci çocuk doğdugunda küçükken gezemezsin sürekli yok yenidoganla çıkılırmı diyorlar yine ilk çocugumda da bunları duydum eşim durmaz vs olumsuz düşüncelere kapılıp (çevre etkisiyle )küçükken çok gezmedik (cafe, tatil, vs) gibi planlarımız olmadı şimdi ilk çocuğum böyle ortamlara alışık olmadığı için pek durmuyor sevmiyor çabuk sıkılıyor ben şimdi ikinci çocuğumu sağ Salim kucağıma alırım inşallah bunu fırsat olarak görüyorum doğsun gezmeye gideceğim alıştıracağım dışarı diyorum eşimde aynı düşüncede. Ama yine yakın çevre mod düşürme bence Buda yeniden yenidoğanla gezilirmi diye bir cümle aldım duyunca gayette gezilir gezeceğim de dedim ve alaycı gülüş yaptılar yani ilk hamileliğim değil tecrübeliyim ama böyle cümleler insanın modunu düşürüp zorlanırım korkusu oluşturuyor bilmiyorum modumu düşürüyor insanlar ne olsun istiyorlar anlamıyorum ikinci çocuğu olanlar çok mu zor iki çocukla vakit geçirmek