Burada bir çok gebe&anne arkadaşımla konuşma fırsatım olmuştu normal doğum istediğime dair, başından beri onun için niyetlendim, doktorum da çok destekçiydi ancak haftam ilerlediği halde sancı, kasılma, ağrı, nişan, su gelmedi.
Çatı muayenesi yapıldı dün 39+3 te, “Açılma yok, bebek kanalda değil, yumuşama yok” dedi hocam.
Bana sordu “Ne istersin, suni sancı ile haftaya Perşembe / 12 Mart’ta deneyelim istersen, istersen de aynı gün sezaryen devam edelim” dedi.
Son 10 gündür göğsümün altına kemikleri battığı için canım çok acıyordu, bir de gece sağdan sola dönmem bile artık çok sıkıntılı olmaya başladığı için uyku sürem 2 saate düşmüştü, ben de 40.haftayı bulmuşken, “Tamamdır hocam, yetsin artık sezaryen devam edelim” dedim çünkü uzun süre progestan kullandım ve biliyorum ki bu ilaç açılmayı ve yumuşamayı geciktiriyor, bunu beklerken süre ilerliyor, süre geçtikçe 41-42.haftalarda kakasını yemesinden ve kordon dolanmasından tedirgin oluyorum derken heyecandan çok bıkkınlık yaşayarak doğuma gitmek istemedim ve kararım netleşti..
Anestezi için kanımı verdim, yarın saati kararlaştıracağız, 12 Mart Perşembe günü / 40+1 de sezaryene alınacağım. Umarım bebeğim ve ben sağ salim kavuşuruz🌸