gzmnrhal yaa bende kız almıştım benimde oğlum olucak 🫣 karnım buyuse belki banada yorum yaparlardı ama maalesef ben bile bazen hamile olduğuma inanmıyorum 😂 ya birde bende gram aşerme yok, ilk olduğu için eşimde heyecanlı sürekli canın bişey istiyormu diye darliyor keske bende eksi veya tatlı asermesi yaşasaydim🥹🫢