mbg1_ ben rahim ağzı kısalığım dan (yetmezliğinden) serklaj olmuştum. Normal rutin kontrole gittiğimde hem rahimde kısalma varmış hemde açılmam olmuş ama hiçbir ağrı sancı kasılma VS sorunum olmadı anlamadan birden oldu. O nedenle hemen acil serklaj yapıldı. Rahim bebeği taşımak için yetersiz kalıyor yami doğum erken oluyor, olmasın diye de hemen dikişle kapattılar orayı ama %100 değil tabiki o da çok şükür ben evladımı kucağıma aldım 7 aylık oldu. Ama benim durumum son anda farkedildi ve baya ciddi olduğu için işlemden sonra bütün hamileliğimi yatarak geçirmek zorunda kaldım.