aselarya Kızlar pembe akıntı geldi böyle su şeklinde ama pembe peçeteye sildikçe geliyor bu nişanmı hastaneye gidimi yoksa beklimi
badhomian aselarya ilk dopumun olacaksa bekle mukus tıkacı yavaş yavaş geliyor demekki sancın sıklaşmaya başladığında git bacım
Gsli aselarya benimde 39+6 hiç bir belirtim yok doğuma dair inş benimde tam 40 olunca gelir. Bu arada 5 dakika da 1 e düşünce git diyorlar bilemedim şimdi
badhomian aselarya bacım sancın varsa git doktora bekletme daha hızlı açılma olıyormuş kolayşıkla atlat inşallah
badhomian aselarya hep aynımı eaz açılma hareketleri yap bacım squat va gibi ozamanki sancılarına bak öyle sıklaşırsa hastaneyr git duş filanda al istersen sıcak su masaj filan