ikiprensesannesi___ bizde 23 günlük olduk canım sütüm gaz yapıyor galiba sürekli göğsüm de sütü aldığı gibi kıvranmaya başlıyor baya zorlanıyorum yani sürekli gazını çıkartmaya çalışıyorum daha sonradan tekrar devam ediyorum emzirmeye ama gerçekten çok yorucu bir süreç uyku diye bişey kalmadı şaftım kaydı resmen