mervenur09_ mltmynk28 normaldir benxe ben 3 gebelik de de yaşadım ya doğum sonrası geçti şükür tutamıyorsun ki kendink
tortillam_ Puanjajajsjsj çok normal. Hele hastaysanız grip nezle hapşırınca alt kısma bebek bezi bağlayasın gelir 😂😂
Kahyaasena mltmynk28 hastaysan dışarı çıkma birden foş diye alabilir😀😀😂😂 bide sadece o dgl gaz da cikarilabiliyor