gmzkr Bugün itibariyle 29+0 olduk. 3-4 gündür hareketleri azaldı gibi hissediyorum. Normalde geceleri ve sabahları hep tekme atardı.
busu1 gmzkr 28+5im benim de 3 4 gündür bi az bu akşam hissettim yine biraz doktora da yeni gittim daha hersey yolundaydı farkettim ki hareketleri kayma şeklinde hep tekmeden çok çok anlaşılmıyor biyoe olunca pozisyondan sanirim
kvsronlerr gmzkr 28+3deyim perşembeye kadar hareketleri güçlüyken o günden sonra azaldı iki gündür korkuyordum ama yine başladı gibi hep böyle böyle korkutucaklar bizi sanırım 🥲