hd_d beautiful_ Dostoyevski, Suç ve Ceza kitabında: “ Herkesin, gidebileceği bir yeri olmalı “ der ve ekler “ Çünkü öyle bir an olur ki, insanın mutlaka bir yere gitmesi gerekir…”🫶