Yeni başlık açmak zorunda kaldım … Kızlar aşılama oldum 2 defa tutmadı doktorum polinos alfa diye folik asit verdi hem dinlen hem 1-2 ay kullan dedi kullanıp işine yarayan oldu mu hamile kalan oldumu . Sunuda belirtmek istiyorum kızıma hamile kalmadan önce de myo fol diye bi folik asitle hamile kalmıştım…