ozlmozrdl dogum oncesı bu hisler doğumdan sonra annelıgı tadınca yüklenen o koruma iç güdüsü ile 6 ay bıle olsa bırakmanız zor gelecek , gıtmek ıstemeyeceksınız. Duygular ve fıkırler doğum öncesi ve doğum sonrası dıye ıkıye ayrılıyor. Aynı hayatımızın bebekten öncesi ve bebekten sonrası dıye ıkıye ayrıldıgı gıbı. 6 ay gözünüze çok az gelecek. Çalışmak Bıraz daha buyuyunce cazıp gelebılır, çalışmak evet nefes almamızı saglıyor ama bebegınızı güvenle bırıne emanet edebilecek bırıne bırakırsanız. Ki bence 2 sene güvenle bakabılecek tek kişi annedir yine… ama doğum ızinleri malum az zaten. Bızı çocuk 4 ay iken bırakıp gitmeye mahkum bırakıyor(yenı düzenleme gelırse tabi).
Sonuc olarak çalışmayı Sımdıden daha doğum olmadan bu kadar içselleştirip kendınızı uzmeyın. Üzülerek söylüyorum Bırtek çalışma hayatı degıl bütün hayatınız komple degısecek çocuk olunca. Nasıl tolere edıp ıyı hıssedılebılır? Bebekle yürüyüşler, eşin destek olup size alan yaratması, vs vs duygu durumunuzı bu şekilde kontrol altına alabılırsınız