tsknbbk gamze559 27 martta adet olmam gerekiyor hiç belirtim de yok test felan da yapmadım öyle bekliyorum sende durum ne
gamze559 busesenaoz benımde iki gün var belim ağrıyor ara da ama onun dışında bir belirti yok umutluyum ama çoksa heveslenmek istemiyorum karışığım
Cadoloz Belirtim bazen kasıklarda batma oluyor belimde ara ara dün sağ göğsüm damar seklinde sızladı sadece belirli bir bölgesi ama hem vucutta regle yakın progesteron artıyor hemde duphaston artırıyor onlarda yapıyor olabilir yani bilmiyorum ki
busesenaoz Cadoloz ben adate 4 gün vardı gidip kan verdim 2. 0 çıktı yani negatif 😭 psikolojim bozuldu bu 14. Aydi. Son 3 ay tedavi
tsknbbk busesenaoz bilmiyorum artık ne yapacağımı devlete gidiyordum şimdi özele mi gitsem bilmiyorum