Arkadaşlar Merhaba öncelikle Rabbim bu mübarek ayda ne sıkıntımız varsa gidersin Rabbim cümlemizi evlatlarımıza sag salim kavuştursun 🤲☺️sizlere bir sorum olacak benim 2. Sezeryanım olacak belden uyuşmalı ilki özelde yaptım 38+5 de bu sefer devlet Hastanesinde yapıcam tedirginim suan 35. Haftam doktor ybu hafta içinde gel sezeryan gününü belirleyelim dedi 2. Sezeryan doğumunu genelde bir sıkıntı olmazsa erken doğum gibi veya su azalması falan gibi bu gibi sıkıntılsr yoksa herşey normalse hangi haftada alırlar bilginiz var mı 39 a kadar gider mi yoksa ilk çocuğum gibi 38 + günlerde mi alır veya daha erken mi alır ikinci sezeryana diye bilginiz varsa yazar mısınız nedense vok tedirgin oldum Allah hepinizden razı olsun