9+2 haftalık hamileyim kanamam oldu hastaneye geldim daha önce hiç kontrole fln gelmedim. Neyse işte kese göründü ilk başta bozuk sanki bu kese dedi sonra bişi demedi başka doktor da geldi baktı kese var yolk sac var ama bebek görünmüyor 2 hafta sonra gel görünmezse gebeliği sonlandırcz dedi. Geç döllenme olabilir mi acaba kalp atışını şimdiye duymuş olmam lazm degil miydi? 🥹Yolk sac varsa bebek de oluşck mı