Gurbette yaşıyorum Almanya’da ve 27 haftalık hamileyim. Türkiye’de ailemin yanında doğum yapmak istiyorum ama bu sefer çocuğumu geri Almanya’ya getirmek için işlemler çok uzun sürüyor ve alman vatandaşlığı hakkını kaybetme olasılığı var sizce ne yapmalıyım?? Bebeğim için en iyisi nedir karar veremiyorum 😶😶😶