denizali21 bu tarifle yapıyorum ben sosuna biraz daha hazırdakine benzesin diye bir tatlı kaşığı ketçap ve yarım çay kaşığı filan sirke koyuyorum en son spagettiyle sosu birleştirince susam ekliyorum. Bir de noodleu da acı sevdiğim icin bol pul biber ekliyorum bazen sosuna yeterli gelmezse üstüne. noodle gibi oluyor bana göre yani tabi herkesin zevki damak tadi farkli😂 denerseniz begenirsiniz umarım.