gamze6p yaa ben 23. Haftadayım. 21. Haftadan beri aynı şeyi yaşıyorum 😔 şimdi birde bahar alerjim başlıyor. Hapşırıyorum böyle kaburgalarımı sanki kırıyorlar. Çalışırken 1 saatten fazla oturunca kaburgalarım belim ağlatcak derecede ağrıyor valla 😔 benim senden daha erken başlamış. Birde benim kız dimdik durunca iyice çileden çıkıyor durum. Midemi yumrukluyor üstüne istifra ediyorum iyice beter oluyorum.