Merhaba arkadaşlar bu akşam sanıyorum ki alt dudağımda uçuk çıkıyor 33. Haftadayım. Acayip kaşınıyordu bi baktım minik minik kabaracak gibi olmuş genelde parçalı çıkarırım ben de uçukları. Uçuk çıkarıp krem kullanmış olan var mı son haftalarda acaba? Yarın doktoruma yazıcam yine de tecrübe eden var mı merak ettim krem kullanılıyor mu