kızlar bu süreçte stres cidden çok yorucu ya kafasal olarak sürekli çöküş yaşıyorum. Bu yüzden pilatese falan gitmeye karsr verdim. Siz bu süreçte neler yapıyorsunuz spor ya da beslenme düzeninizle ilgili fikir alışverişi uapalım lütfen. ayrıca takviye olarak ne kullanıyorsunuz ben devlet hastanesinde doktorun verdiği folik asitten başka hi şry kullanmıuprum. yarın da dahiliyeye gidicem d vit falan baktırcam