evet çok kolay birinci tamamen acemilik ve korku içerdiği için zor oluyor ikinci artık bilinçli olunduğu için daha soğuk kanlı oluyorsun tamamen doğuma odaklanıyorsun, ilki uzun oluyor dinlenebiliyorsun ikinci hızlı oluyor dinlenmeden doğuyorsun 😀 tek tavsiyem doğuma kadar hep olumlu düşünüp doğum sırasında da bol bol nefes gerisi su gibi oluyor Allah yardımcın olsun benimde üçüncü yolda 🌸