feyzzzzz 10 haftalık hamileyim ve panik atak olmaya başladım. Ben gibi olan var mı normal mi yoksa doktora gitmen gerekiyor mu
fatmaduhan feyzzzzz bence bir doktorla görüş çünkü ilerleyen haftalarda daha da şiddetleniyor bende öyle oldum yapabiliyorsan kendi kendi yönet ben alıştığım için artık kendi kendimi yönetiyorum özellikle kalp çarpıntım çok oluyor 32. Haftaya geldim
vanilya_kokusu_ fatmaduhan bende valla haftaya Çarşamba sezeryan oluyorum inşallah biter ya Zor yönetiyorum kendimi