merhaba 6+6 gebeliğim vardı doktora gittim kalp atışı gelişimi durmuş dedi altan muayene etti bebek kese var kalp atışı yok emin olmak için büyük ultrasona gönderdi ordada olumsuz dedi ama muayene ederken bastırarak etti kürtaj dediler olmadım bugün 7+1oldu sabah açık kahve renginde lekelerim vardı sonra durdu şimdi ise iki göğsümde ağrı var içten içe sanki ilk gebeliği öğrendiğim zamanlarki gibi ama kanamam yok