Arkadaşlar hamile kaldıktan sonra ilk önce saçlarım çok döküldü sonra dökülmesi durdu ve aşırı uzadı. Mide bulantılarım falan olduğu için değil saça kendime bile bakamaz olduğum bir dönemdeydim. Bu süreçte de çok yıprandı. Kestirmek istiyorum ama ‘Bebeğin yolu kısalır erken doğar, bebeğin ömrü kısalır.’ gibi hurafeleri varmış. Hurafe midir yoksa cidden ciğere dokununca elini yıkamadan bir yere sürdüğünde bebeğin orasında leke kaldığı gibi gerçeklik payı var mıdır? Çevrenizde şahit olduğunuz oldu mu?