minnakanne12_ Kızlar karnım çok büyük 32 haftalıgım ama 2 hafta ileri gidiyorum ve yemek yedikten sonra nefes alamıyorum resmen su içtikten sonrada öyle ayakta duramıyorum resmen hatta beni gören yarın dogurcaksın herhalde diyorlar acaba ultrason yanlış mı ölçüyor kiloyu gerçekten şüpheliyim ilk hamilelikte de aynıydı ama bu gebeliğim çok yordu beni
semahayall minnakanne12_ sen 32 desin düşün , ben 25 teyim , 2. Gebelik benimde , bende azıcık fazla yesem nefes alamıyorum , karnım ilkine göre daha erken büyüdü , kesinlikle 2. Hamilelik daha zor
ummu1405aksu Bende öyleyim şuan 35+4 daha da kötüyüm akşamları hiç oturamıyorum yatınca rahat ediyorum anca