Merhaba 37+2’deyim son günlerde geceleri aşırı terliyorum bu yüzden üşüttüm ve boğaz ağrısı öksürük halsizlik şikayetim var bağışıklık da ekstra düşük olduğu için sanırım daha zor geliyor. Siz de yaşadınız mı nasıl geçti? 2 hafta sonra planlı sezaryen olacak ama ya daha erken gelirse diye korkuyorum hasta hasta ameliyat olmak istemiyorum.