İyi akşamlar kızlar bugün ailemle vakit geçirdik ve fazla ayakta kaldım çok git gel yaptım dışarıda ve 1 yaşında yiyenim var onu 10-15 dakika boyunca kucağımda taşıyarak gezdim üç buçuk saat önce sonrasında oturduğum anda kasıklarımda iğne gibi batmalar hissettim belim ve kasıklarımda ara sıra olan ağrılar var ama dayanamayacak gibi değil regl ağrısı gibi acaba yorgunluktanmi az önce lavaboya gittim 6-7 Damla koyu pembe Damla Damla leke gördüm gebeliğimin 8 haftalarında da benim yoğun bir kanamam vardı 4 gün boyunca doktor düşük riski var demişti progestan kullanıyordum 4 hafta öncesine kadar yarın doktor randevum var ama acile ile gitsem mi gitmesem mi bilemiyorum başına gelen varmi