mervekaradag1 Ben en son 31 ocakta adet oldum.Sonra olmadim gebelik testi yaptım anında çıktı.Sonra ayın sağlık ocağına kan verdiğimde gebeliğin var dendi 120 beta hcg dedi .Martin 6. Adet oldum.yaşayan varmi
beraydogru mervekaradag1 kanamanız parçalı mı olmuştu belki yerleşme kanaması yaşamış olabilirsiniz beta 2 defa ölçülmüş olsa net cevabı olurdu aslında ayrıca daha önce kimyasal ya da düşük yaşamış mıydınız
mervekaradag1 Randevu 16.00 almıştım doktor çıkmış dendi ve ben hastaneden çıkıp başka bir hastaneye randevu almıştım yarın için benim için gelmedi olarak göstermişler.2hafta randevu alamıyorum.
mervekaradag1 Sağlık ocağı kan tahliline baktı ve düşük çıktı kadın doğuma git dedi alamıyorum dedim kendisi aldı onaylanmamış olduğu için doktor tarafından yine bakmadı doktor.ve 3 gündür kanama devam ediyor.Adet olmuş olabilirim.
beraydogru mervekaradag1 120 için mi düşük dedi anlamadım parçalı kanama varsa adet olma olasılığı yüksek yerleşme kanamasında pıhtı olmuyor diye biliyorum eğer gebelik varsa eminseniz ve kanamanız varsa acile gidin beklemeyin
esraakay35 mervekaradag1 acilde tekrar beta bakarlar idrarın çok sıkı git belki o zaman kese de görünür
esraakay35 Hamileliğin başından beri adet oluyorum her ay 15 haftadayım korkma bence ama git acile görün
beraydogru beraydogru bende ilk 122 ile öğrendim 3 gün sonra 500 e çıktı yani sizde 120 çıkması yeterli 2. Yaptırmadınız diye anladım