Mrb kızlar 9+2 günlük hamileyim. Hiç doktor kontrolüne gitmedim daha. Ayın 18i randevum var, bugün kızımı hastaneye götürdüm çok ayakta kaldım yoruldum çok fazla git gel yaptım. Kızım da hep kucağımdaydi durmuyordu hiç. Çarşamba günü de aynı şekilde baya dolandım durdum çok yoruldum. Bugün az bı kanamam oldu. Hastanedeyken fark etseydm doktora giderdim en azından eve geldim. Yemekten sonra lavaboya gidince fark ettim sadece bel ağrım var çok az o da hep oluyor yeni olan bişi değil. Şuan lekelenme olarak devam ediyor. Ped taktım takip ediyorum fazlalaşırsa eğer hastaneye gidcm. Köy yerinde olduğum için sürekli git gel yapamıyorum malesef. Eşim de şehir dışında ona söyledim araba fln hallederim dedi ama şuan kanama çok fazla değil diye beklemek istedim. Yerleşme kanaması olabilir mi diye düşündüm ama bu kdr geç haftada olur mu acaba.