Noyimommy essraa33 ikili test yaptırdım yaşım riskli kısımda değildi bir de onun sonucu çıkana kadar daha çok stres olurum diye eğer ikili testim riskli grupta çıksaydı fetal dna da yaptırıcaktım
cokkasmabeabi essraa33 fetal DNA yeni çıkmıştı yaptirmadim, ikiliyi de yaptirmazdim doktor istemiş çok takılmadım alt tarafı bi kan vermek diye.