Merhaba kızlar 8. Haftamdayım kahverengimsi pembemsi kanamam var sürekli akıntı gibi geliyor 4 5 gündür doktora da gittim kesede vs hiç bişey yok şükür belki yerleşme kanamasıdır dedi doktor ama bu kadar uzun sürermi sürekli akıntı gibi var kanama az az geliyor başına gelen varmı progestan basladı bu arada her gece yatmadan bir tane iç dedi