bmkl bende cok kötüydü 17 haftda azldı 20 mide bitti ama elma yeme elma o boğaazdaki bişey var hisini daha cok tetikliyor bol soğuk su iyi geliyor ben buzlu suyla yuumuşatım olmazsa olmazımdıbi bardakdsn bahs etmiyorum 1 litre şişeyle geziyordum birde şansa tam kış ayı yydı midemi o kadar bulandırıyorduki kimse benim şişme dokunamazdı bardakla bişey icince sanki ekmek varmış o boğzıma takıllmış gibi oluyordu beni en ckk soğuk buzku su iyi geldi birde elmadan uzak dur elma mide bulantısı da yapıyor hastanelik oldum canm cok istedi yedim yedim gün 2. 3 dk sonra kahve rengi istfra etim sanki ciğer yemiişşim gibi azımda öye bi tat varsdı sonra boğazm yırtıldı o takıntı hisi daha ağır oldu