ecemk94 Papatya-18 saklama şekliniz önemli dolapta ya da buzlukta durduysa bişey olmaz diye düşünüyorum
bbaskal Papatya-18 dolapta muhafaza ettiysen bir şey olmaz kokusunda falan bir değişiklik varsa imha et tabi ne olur ne olmaz
cokkasmabeabi Papatya-18 uygun sıcaklıkta sakladiysaniz pisirebilirsinz. Balıkçılara da her gün taze balık gelmiyordur sonuçta.