deletedmom43191 sevimlipandahii 😅😘🤣😪😒 bunlar benimde gunum iyi gecti cok sukur simdi enerjiyi fulledim yemek sonrası islere giriscem
dilan231 sevimlipandahii iyi değilim ya 🥹🥹ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum çok sıkıldım bu durumdan
sevimlipandahii deletedmom43191 aslında yemekten sonra bu enerji sıfırlanması yaşıyorum ben Sen aksine çalışkansın🤭🙈
deletedmom43191 sevimlipandahii elbette gun icinde yari islerimi yapabiliyorum iftar sonrasi duble enerji ile tam gaz islerimi bitiriyorum
deletedmom43191 sevimlipandahii bitti ama bende bittimmm 😍😍 pazartesi salı islerim var evde olmayacam mecburdum herseyi bi anda yapmaya