Herkese merhabaa 😍
Benim ilk hamileliğim olduğu için sonlara doğru inanılmaz içimde endişe birikiyodu burda doğum hikayelerini okudukça kendimi motive ediyodum bilgisizlik korku endişe hep içimdeydi bir yandan da kızıma kavuşmaya az kaldıkça mutlu oluyodum. 39. Haftaya kadar ara ara yalancı sancılarım oluyodu klasik bel ağrısı taki 38+6. günün akşamı yarım saat içinde 5 dk da bir ağrılarım oldu ama suyum gelmediği için endişelenmemiştim sonrada kesildi ağrılar ertesi gün normal haftalık kontrolüm vardı. Kontrol saatime yarım saat kala tekrar sancı girmeye başladı ve karnım olduğundan daha sertti. Muaneye girdiğimde doğum başladığını açılmamın 3 cm olduğunu söledi ve yatışım yapıldı saat 16:20 de yatışım yapıldı sonra açılma ilerlemesi için suni sancı verdiler. Açılmam çok hızlı ilerledi beni ılık suya soktular plastes topunda oturdum yürüdüm derken açılmam 6 cm e kadar yükseldi. Gerek ebem gerekse doktorum o kadar ilgiliydi ki Allah herkese böle insanlar çıkartsın. Ben sancı çektikçe dayanacak gücüm kalmamıştı sancılarım dadikadan da aza düştü ve açılmam 8 cm oldu saat 20:20 de doğumhane alındım sadece iki ıkınmada kızımı kucama verdiler. 20:46 da bebeğim kucağımdaydı çektiğim acılar korkular bir anda silindi gitti. Aca kızım ne zaman doğacak diye düşünürken 39+1 de kavuştum yavruma şimdi doğum hikayemi yazarken bebeğimin mis kokusunu içime çekiyorum Rabbim tüm annelere güzel doğumlar nasip etsin bebek yolu bekleyen tüm anneler sağ sağlim kucanıza almak nasip olur İnşallah 💕❤️