bey3Ginkhvnjoln Arkadaşlar20 haftalık da diş çekimi yapan varmı yada hamilelik boyunca çekim yapan varmı
cokkasmabeabi bey3Ginkhvnjoln ilk 3 ve son 3 ay yapılmıyor genelde, diğer zamanlar sıkıntı yok sanıyorum
beraydogru bey3Ginkhvnjoln ben gebelik şüphem varken gittim 20lik dişim için herhangi bir problem olmaz dediler çektiler 6 haftalık gebeyim bir problem olmadı çok şükür doktoruna danış aciliyete göre yönlendiriyorlar ağrılıysa kendine işkence etme ne olursa olsun doktora danış
bey3Ginkhvnjoln beraydogru dediğiniz gibi yaptım söyledim doktora hiç yonlendirmedi beni dişçiye gitim de 9ay boyunca çekim yapılmıyor dediler şaştım kaldım gerçekten diş ağrısından nasıl kurtulucam hiç bilmiyorum 😔🥺
beraydogru bey3Ginkhvnjoln Allah kolaylık versin inşallah ama kadın doğuma danışarak kliniğe git olmadı. Enfeksiyon varsa o daha tehlikeli sonuçta bir doktor yapmadı diye bırakma Allah korusun hamilelikte her şeye dikkat etmek lazım