Hanımlar merhaba bir süredir idrar yolu enfeksiyonum vardı antibiyotik vs kullandım antibiyotik kullandıktan sonra yeşil bir akıntı başladı mantar enfeksiyonu olarak düşündüm doktor fitil verdi kullandım çamaşırlarımı ayrı 90 derecede yıkadım ütüledim gecmedi sonra sancım çıktı hastanede kaldım bir müddet orada da yine idrar yolu enfeksiyonum çıktı tedavi edildi taburcu edilirken doktor yine evde kullanmam için de antibiyotik ve fitil verdi hala kullanıyorum ama bu yeşil akıntı geçmedi kafayı yiycem sebebi ne olabilir sizce ne yapmam lazım nolur yardım edin