aprilbaby çok sağol darısı vaktinde ve zamanıdna hayırlısıyla sana olsun cumartesi suyum geldi sabah aniden korktm hastaneye yatış yaptılar antibiyotik başladılar pazar doğuma alıcam dedi doktorum pazar 8 Mart 7.15 de doğumhaneye aldılar suni verildi normal doğum yaptım 1 tane dikişim var 12.22 de doğdu oğlum1 cmden 10 a kadar zorlandım malesef 2500 47 cm doğdu ama şuan emmiyor almıyor mememi küçük diye alamıyor diyorlar sütüm de gelmedi 😓moralim bozuk dua et sütüm gelsin ve memeyi kabuk etsin