derryaaneva Kızlar 21 haftalık hamileyim ilk üç ay 5 kilo kadar vermiştim şimdi de 1 kilo almışım çok az geldi bana bebiste şimdilik bı sıkıntı yok ama ilerde sıkıntı olur mu kii herkes çok fazla kilo alıyor ben hiç almadım desem yeri
yeliz1923 derryaaneva Bebeğinizin kilosu yerindeyse siz almasanız da olur sonradan vermesi zor oluyor dengeli ve düzenli beslendiktrn sonra kilo sorun değil
urs61 derryaaneva Bebek aldıktan sonra senin almaman sağlığın için çok çok güzell.. Ben 34+5 haftalığım 10 kilo aldım şimdiye kadar gören karnın küçük felan diyor ama bebeğim haftasıyla uyumlu çok şükür İlla herkes 20 kilo alacak diye birşey yok.. Önemli olan bebişlerimizin sağlıklı gelişimi ❤️
GamzeAGacs derryaaneva Canım ben hamileliğim boyunca toplamda 8 kilo aldım ve kendimi o dönem çok yıpratmıştım yiyemiyorum bebeğim nasıl kilo alıcak diye.Ama hiç korkma önemli olan senin kaç kilo aldığın değilmiş. bebeğim hep 1 hafta önde gitti ve gelişimi güzeldi.Şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyor🐣🥰
derryaaneva GamzeAGacs yaaaaa çok güzel maşallah inşallah bizde öyle oluruz Allah’ım her anında yanında olmayı nasip etsin
mervekalkann Ben de 22+1 im 2 kilo aldım bu zamana kadar. Bebeğin gelişimi iyi ise takılmayın. Karnım küçük ama bebeğimin iyi olması yeterli.