behiyearslan 10 hafta lık suan belirti olarak mide bulantısı ve kilo çok verdim hiç bir şey yıyemıyorum normal mi
buketdeniz19 behiyearslan Evet normal ben de 2 kilo verdim şuan 44 kiloyum 16+0 haftalık ve hiç birşey yiyemiyorum birde reflü çıktı bende herşey acı geliyor sudan bile nefret ediyorum
GamzeAGacs behiyearslan Çok normal ve sonradan geçiyor sadece biraz sabret. Ben 16. Haftaya kadar hiçbişey yiyememiştim bulantıdan su bile içemiyordum .Ama hepsi geçiyo 🥰
elllaaaa behiyearslan doktorunuza danışın bulantı hapı yazar ben üç ay kullandım içmeyi unuttuğum zamanlarda çok kötü oluyordum