39+1 de salı günü doğumumu yaptım. Normal doğum oldu sancı gerçekten çok zormuş doğum anında da ıkınma hissiyatı çok zor ama doğduktan sonra gerçekten her şeyi unutuyorsun acı her şey geçiyor🥰 Normal doğum yapacaklara tavsiyem kesinlikle sancı başladıktan sonra meryem ana otunu ılık suya koyun o açıldıkça siz de açılıyorsunuz ve açılma çok hızlı gerçekleşiyor. Ben içmedim ama içilse daha iyi olur diyorlar. Ben yasin okutturdum o an. Yine bana kuranlar dualar edildi bunların da etkisi olmuştur 🌸 Birde pilatesi hiç bırakmayın