Esraysr16 var tabii iki doktorla ilerledim bu tarihe kadar Gökhan Gölcük ve Neşe kaplan Karakaş, Gökhan hocayla ilerlemeyi isterim ancak devlette olduğu için istemiyorum. Neşe hoca hakkında da birkaç olumsuzluk duydum birde Halit beyin fiyatını duyunca da kafam karıştı bu haftada işte 🥹