Herkese merhaba, nev esentepe neşe kaplan Karakaş takipliyim, şehir hastanesinde de Gökhan Gölcük takipliyim ikisine de gittim ben bir ay içerisinde, 1-2 hafta içinde doğumum gerçekleşecek ve ilk gebeliğim. Devlette doktorum denk gelemeyeceği için özel tercih etmek istiyorum ancak son 1-2 aydır işlerimiz yolunda gitmedi ve maddi olarak zorlanacağız belli ki eşimi zorlamak istemiyorum annelerimiz destek olacak ama olsun, Osmangazi aritmi hastanesinde Halit arslan varmış uzak bir arkadaşım ebeliğini yapıyor 30 bin fiyat verdi bana kız, esentepe 60 bin, siz olsanız ne yapardınız? Bana fikir verir misiniz kaç kere doğum yapacağım dedim özel istedim zaten panik bir insanım devlette yapamam ama Halit arslana gidip memnun olan veya tavsiye eden var mı aranızda fikirlerinize ihtiyacım var 🌸