Plansız olarak 3.ye hamile kaldım ama kalp atışı durdu ve düşük yaptım hep derdim ki kazayla nasıl hamile kalınır kii yaa !!! Sonra Allah,beni aleme ibret olarak gösterdi nasıl olduğunu 😆 daha konuşmam 🤭 Hayallerimde 3 çocuk yoktu aslında bir kızım bir oğlum var yeter diyordum ama bu düşükten sonra eşim hazır bu fikre alışmışken 3.çocuğumuz olsun diyor çocuklarımın arasında 11 ve 4.5 yaş olacak eğer istediğim zamanda olursa ama ben tam rahata alışmışken çokta istemiyor gibiyim.İleride yaşım geçince keşke dermiyim diyorum kalabalık aile de güzel olur diye düşünüyorum çok kararsızım.Eşimde çok istemeye başladı hele bi diyin 3 çocuklu anneler oralar da havalar nasıl 😀