Merhabalar bebeğim 37 4 iken 3500 gramdı baş ve karın çevresi haftama göre iki hafta ilerde olduğunu söyledi doktor iri bebek gibi i dedi 4 kilo civarı olur dedi. yaşım 36 olduğu için ve bebeğin de ileri boyutta olmasından dolayı sezaryen önerdi. çok tedirginim ilk doğumum olacak tecrübeli annelerden destek rica ediyorum