Kızlar 6 haftalık gebeyim dün akşam üzeri çamaşırıma kan geldi hemen acile gittik acilde epey bekledik o sırada biraz daha gelmiş ama ped dolduracak kadar değil sonra muayene oldum doktor kese duruyo düşük olmamış ama tehliken var dedi progestan yazdı günde 3 defa kullanıyorum
Bugün kahve sadece peçeteye az leke geliyor pede hiç gelmiyor
Başına böyle bişey gelen var mı
Çok korkuyom bişey olursa diye