pembeayakkabilikiz Kızlar kızım doğdu haftaıcı kimlik bilgisi vercegız ama ismi hala yok napacagım ben benım gbı kararsız olan var mı bu kadar bı anda nasıl karar verıcem şimdi of 😃
Gecekusu42 pembeayakkabilikiz 😅😅 dokuz ay karar veremedin bı hafta içinde karar verirsin artık bacım Allah kolaylık versin Annem bana hamileyken aynı şeyi yaşamış 10 gün isimsiz yattın sen arayan çocuğun ismini koydunuzmu diye sorardı der o aklıma geldi sindi aynı hikaye senin kizada nasip olacak belliki😅😅
pembeayakkabilikiz Gecekusu42 valla sormayın ya nasıl yapacağız bılmıyorum Miray veya Meva arasındayım 😃
minikmucizem26 pembeayakkabilikiz iki kizim var biti miray diğeri Asel ikisinide cok swerek koydum fikir oldun:)
Deletedmom_8793 pembeayakkabilikiz anlamı Kuran’da geçiyor hem geleneksel hemde kulağa yeni gelen bir isim ayrıca karakter analizi de güzel
pembeayakkabilikiz cinderella evet ben Miray dıyorum ama babası kafamı karıştırıyor en son kâğıda Miray yazacağım sanırım😃
prs_99100 Seç gitsin birini seçince alışırsın 😂 ya da aklındaki isimlerle seslen çocuğa hangisine tepki verecek bak kendisi seçsin aslında senin yaptığın daha iyi yüzünü görüp içinden geleni koymak daha iyi