vanilya_kokusu_ Kızlar 10 gün sonra sezeryan oluyorum ve hala magnet yok ortada ilk kızıma yapmıştim bunada yapacam ama model yok bana model ve uygun fiyatlı site önerin ya 30 tane yapacam 💗
sarilale123 vanilya_kokusu_ bende burada bekleyeyim arayıştayım ama ben şişe açacağı yaptırmak istiyorum daha kullanışlı olur diye
vanilya_kokusu_ kartanesi___ aşkım baktım istiridye var bitane üstünde inci acaba onu mu dedim yapsam
kartanesi___ vanilya_kokusu_ ayyyy o benim favorilerimdeydiiii😍😍😍ama bebiş plansız gelince kaldı o öyle
Deletedmom_8793 vanilya_kokusu_ Neo promosyon diye bir sayfadan yaptırdım kendi çizimimi yaptım onlar yaptı çok da güzel oldu yaklaşık bir ay boyunca fiyat araştırması yapmıştım en uygunu buraydi Trendyolda da sayfaları var uçan balon şeklinde açacak magnet
btl194 Deletedmom_8793 bende ordan yaptırdım 20 adet 300 liraya çıktı kargo da içinde bana uyguna geldi
kartanesi___ vanilya_kokusu_ evett çoookk güzel benim bebişimin adı da inci’ydi diye hep incili şeylere bakıyordum😂
Deletedmom_8793 vanilya_kokusu_ evet site bu ben havale ile yaptım çünkü çoğu site kapıda ödeme kabul etmiyor